Supporttelefon: 031-361 90 00
    Entry Events Supportportal  Vanliga frågor

    Vanliga frågor

    • Varför syns inga ikoner när jag loggat in, kassaprogrammet är helt blankt?
    • Varför är alla artikelknappar i kassan grå/inaktiva?
    • Varför visas "Hämta avtal" i betalterminalen?
    • Varför skrivs inte kvitto ut efter genomfört köp?
    • Vi behöver stänga anläggningen en period, kan vi frysa alla kort?
    • Vi har makulerat ett kort av misstag, kan vi ångra makuleringen?
    • Hur skapar jag ett bokmärke till admin i min webbläsare?
    • Felmeddelande "intern räknare satuerad" visas när man avslutar köp
    • Felmeddelande "Porten COM7 finns inte" visas i kassan
    • Kan vi rensa ut inaktiva kunder från systemet?
    © Entry Event 2023
    Entry Events hemsida Vitec Visitor Systems
    Svenska
    • Svenska